تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ق.ظ

دیروزانه!

تقریبا یک ساعت و نیم از امروز میگذره و قطعا تو این مدت اتفاق خاصی نیوفتاده...(همچی امن و امانه)

_اما دیروز..که یکی از مهم ترین روزای زندگیم شد;)

دیروز من به اندازه یک سال بزرگ شدم..!من دیروز کل روزای سال نود و پنجو بزرگ شدم  تولدی در کار نبود..من از فصل گرمام..

دیروز بزرگترین پشیمونیه عمرم بود..پشمونی از یک اشتباه!

که تا قبل از اون, همین من!, همجا مینوشت:((من از این اشتباه دوسشتداشتنی هیچوقت پشیمون نمیشم!))

انگار یهو زندگی اومد جولوی صورتم و گفت:((هیچ وقت از چیزی مطمئن نباش!..همه اشتباها تاوان دارن..))

دیروز من.. ب اندازه یک سال تاوان دادم...ب اندازه یک سال پشیمون شدم...و به اندازه یک سال تغییر کردم:)

شاید همین انفجار دیروزم باعث شد این وبلاگو بسازم..

یه چیزی مثل بیگ بنگ بود...

دیروز ب من یاد داد کلمه هایی مثل *اطمینان,*اعتماد و *دوست داشتن یک سال هم برای اثباتشون کمه...#مراقب باشیم... 

خب شاید زندگی همینه و هر روز باید انتظار درسای فرداشو داشته باشیم:) 

#kd

۹۶/۰۱/۰۶
faranak kd

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی