تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ

این سخن ها به پایان نرسد...

مثل این آیینه ات در جولوی آیینه ام

قصه ای کرده ایم آغاز که به پایان نکشد..


علتِ غصه من , دلخورِ دلخستگی ام..

من خودم خواستم ک کار به اینجا بکشد..


راهزن قافله تا به یغما ببرد قلب مرا..

کودک سرکش من مزهءِ دنیا بچشد..


این دلی ک شده از زخم زمانه دلسیر..

برنگردد از این راه گر به هرجا بکشد..


منشین چشم به راهِ نقطه ای در پایان..

این سخن تا ابدیت به درزا بکشد......

 همیشه حرفی هست که نه گفته میشه نه حتی نوشته!:)

#kd



۹۶/۰۱/۱۱
faranak kd

تا ابدیت

سخن

نظرات  (۱)

امممم در راستای اون خط ِ کمرنگ ِ آخر ، شاعر میگه ، حرفهایی هست که تو مینویسی ، اون نمیخونه ! اما تو همه ی حرفاتو زدی =) دقیقا یاد همین افتادم.
پاسخ:
هین :)))اره اینم هست..
_مورد دیدم حتی قبل این ک بخونه رفته همرو ریمو کرده دیدم ک میگما!:| سوووتت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی