تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

مثبت بینهایت 96/1/16

خب  اینم شروع کارای خووبب...ِ:)

+ مثبت امروز من 

.امروز کمتر اخم کردم ^.^ و بیشتر مهربون بودم...

.. اول خودمو بخشیدم ..زنگ زدم به دوستم از دلش در اوردم -.- قهر بود...


منتظر انتقال مثبتاتون هستم ;)


۹۶/۰۱/۱۶

نظرات  (۲)

۱۶ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۵۵ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
باشه کار خوب که کردم میام میگم.

پاسخ:
خیلی خوبه
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۴۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
چه فکر خوبی احسنت :)
پاسخ:
ممنون..شمام شرکت کنین تو خوبیا:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی