تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ق.ظ

مثبت بینهایت ,اشتراک خوبی!:))))

سلام سلام :))))))))))  

+امروز میخوام یه بخش جدید تو وبلاگ درست کنم :))) 

_چه بخشی!؟

+ مثبت بی نهایت.ِ.:))

_ مثبت بینهایت چیست؟ مثلا متن های مثبتطوری مینویسی توش؟!

+خیر ما اینجا فقط کارای مثبت طوری انجام میدیم:))) اونم نه فقط من بلکه همه:))

_چطوری؟!

+اینجوری دوستان: من هرشب یه پست میذارم مربوط به مثبت بینهات و تواین پست کارای خوبی که توی همون روز انجام دادم مینویسم...
کارای خوب قرار نیس سخت باشه اورانیوم غنی نمیکنم حتی چرت و پرت ترین کار ممکنم مینویسم فقط مهم اینه که یه کار خوب باشه:)) حالا هرچی...

و بعدش چی  ..بعدش نوبت شماس...هر شب یکی از کارای خوبی که تو اون روز کردینو بنویسین ...این پست به روز رسانی میشه تا شب بعد..... و کامنت هرکیو مینویسم توپست....:))

اینجوری هر روز یه مجموعه از کارای خوبی که هرکس تو اون روز انجام داده رو میسازیم....و خوبیا رو بهم یاد میدیم:)))))

خوبیامونو ثبت میکنیم.ِِِ...
خوبیامونو به اشتراک میذاریم...
و از همه مهم تر خوبیامونو بهم *منتقل میکنیم ..:))))))))...
خب خودش یه کار خوبه دیگه;)
 
از همین امشب مثبت بینهایتو شروع میکنم ++++....
پست بعدی..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی