تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ

خوب بمان

صد بار رفته بودی....

یک بار آمدی....

این بار ک آمدی....

بنشین و نرو.....

من مدت هاست ک خواستم باشی...

صدسال رفته بودی...

امروز ک آمدی...

باقیش را بمان....:)


_یک وجودِ خوب که توزندگیت میاد..دلت میخواد از ته ته دل قدرشو بدونی...میدونی که این خوبا خیلی خیلی کم پیدا میشن...

حداقل تو زندگیه من ک تعدادشون  از پنج تا  بیشتر نشده!!

تو دنیایی که همه از خوبی فقط دیده شدنشو بلدن..

دوست دارم اونایی ک از درون خوبنو بنشونم کنارِخودم تکون نخورن....

بقیه هم تو دنیای خودشون با هرچی ک خوبتر نشونشون میده 

رها کنم...

همینجا قول میدم که همیشه مراقب خوبای واقعیم باشم ,نزارم هیچوقت خوبیاشون گم بشه :))

قدر خوباتونو بدونید...ِ

*همیشه *خوب*بمونید...ِ:))

13هاتونم در ب در..:D

#kd

۹۶/۰۱/۱۲
faranak kd

خوب

نظرات  (۳)

امام ز غلط های املایی ، کرفسم :D
پاسخ:
اینا آثار دشمنی با کرفسه...! امان
در انتها لطفا از کرفسک بیزاری بجویید :|
پاسخ:
از کرفسک شاید ..ولی از کرفس خیر!
+ کلی خواص هم تو این بیزبون جاریه:!
خب من دلم میخواد بدوئم بیام تو ذهنت :))))))))

خوب :دی گوگول ِ منی تو عاخه بشر ! :*

13 نیز به در =) بخدا همین دیروز بود انگار که رفتم سفره هفت سین چیندم :( چیگد زود آخه داری میگذری 96 ! :((

+ فرفول میخوای 13 ، برنامه کنین ؟ =)))))))))))))))))
+ ناخونم شکست وسط تایپ :/ ایشه :/
+ فینگیل تو چرا در این ساعت بیداری اصن ؟ -_- 
+ فرفول ! =))))))) یه عالمه ستاره ی نخونده دارم از وبلاگایی که دنبال کردم =) همشونم پستا طولانی =) داداچ خلاصه بنویسین دیگه :دی فقد فرفول پستاش کوتاه عه ^-^
+ حس میتونم اینجا خونه ی خودمه :/
پاسخ:
شما همونجا ک هستی بشین جات خوبه تو قلبم(آیکون دوچشم قلبی)
_میدونی خودت یا بگم ک جزو پنجتا خوبای کمیاب منی دقیقا:|
_اره زیادی زود گذشت اصلا عید امسال از عیدای عجیب مسخره طوله عمرم بود:/ که کنکورو عدم گلسا هم گلبارونش کردن-.-
_اره بهی..13قراره همه دو_کپلاش برنامه کنیم:ددی...تو هم اگ پایه ای کدو رو باخودت بیار...یادت نره kd mese kadooo:D
_خب با ناخون تایپ نکن خواهر من :| 
_چرا؟! من بگم چون تا دو و اندی داشتیم میحرفیدیم ..که دیگ گوشیم یاری نکرد و خاموش شد:|
_دلیل کوتاهیشو بعدن بهت میگم روح و روانت هپی شه:دییی
_نه که نیست مثلا...:/اصلا چیزی به نام حریم شخصی بین منو تو نساختن..هین!:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی