تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

راحت پر زد رفت

این پستو به احترام یه فرد عزیز  مینویسم

 چون حس میکنم بهش مدیونم...

وبیشتر برای این که حس کنم یه کاری انجام دادم و شاید آرومتر شم هرچند خیلی دیره...

~من این فرد حدود سه سال پیش میشناختم...و اون موقع وقتی گفت سرطان داره من هیچ وقت باور نکردم..

و واقعا کی باورش میشد؟.......


_وامروز...امروز بعد سه سال خبر فوتشو تو سن 23سالگی به خاطر سرطان کلیه شنیدم.................


یخ کردم....همچی واستاد..یه جوری ک اصلا باور نکنی...یعنی چی آخه مگه میشه؟..آخه چرااا؟؟...آخه... ...


-چقدر آدما تغییر میکنن ...این که الان به قبل خودم نگاه میکنم و میگم چقدر احمق بودم...درست زمانی ک فکر میکردم خیلی میفهمم..


_گاهی خیلی زود..دیر میشه...

بیاین قول بدیم مراقب رفتارمون و حرفامون با اطرافیانمون باشیم..

یه روز از خواب پامیشیم میبینیم دیگه نیستن که حتی یه ببخشید کوچولو بگیم...

اون موقع مامیمونیم و فکر حرفایی ک کاش نمیگفتیم یا کاش و کاش تر......

_زود تصمیم نگیریم شاید یکی راست بگه...حتی غیر قابل باور..


_هنوزم باورم نمیشه....مگه میشه به این زودی دیگ نباشه!

چرا اومد وقتی قرار بود اینقدر زود بره؟؟

_گاهی خدا رو نمیفهمم....

_و امروز یکی از سیاه ترین روزام بود ..

_تو همون پرنده بودی..

_آسمونم اشک میریزه از پروازه غمگینت...


واینکه برای آرامش روحش دعا کنید..

واینکه روحت شاد و یادتم همیشه هست...

#kd



۹۶/۰۱/۱۴
faranak kd

نظرات  (۳)

آدم گاهی وقتا باید سری به بخش خون یا دیالیز بیمارستانا بزنه
دیدن آدمایی که دارن با مرگ مبارزه میکنن حس عجیبی داره
پاسخ:
اره برا ادم عجیبه وقتی میبینیم برای چیزایی میجنگن که هیچوقت برای ما خیلی مهم نبودند
0_0 
نگو " خداحافظ همین حالا ، همین حالا که من تنهام " رو میگی !!!!!!!!
پاسخ:
:)))) نه بهی جان
خدا بیامرزدش :(
پاسخ:
ممنون...اگه اینکارم نکنه باید به عدالتش شک کرد:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی