تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ

تا برگشتن یک فرشته....

ببخشید ک دیگه مثبت بینهایت نمیذارم..

 ببخشید ک دیگه کلا هیچی نمیذارم..  


من تا فرشته ی زندگیم خوب نشه هیچکاری نمیکنم...

 فرشته ها حقشونه که خوب باشن...


دعا ..دعا..دعا...

چقدر آدم احساس ناتوانی میکنه...وقتی میبینه از دست هیچ کس کاری بر نمیاد ...

این همه آدم رو زمین ریخته با کلی ادعا با یه عالمه منم منم.....

ولی الان همشون مهره سوختن..وهیچ کس نمیتونه  ..جز یه کی:)


و منم فقط دعا....منتظر اتفاق خوبی که باید بیوفته.....

باید و باید ...اون خودش میدونه 

چون من فقط همین یه چیزو از اون میخوام ..

قول میدم هیچ چیز دیگه ای نخوام...

فقط خوبش کن ...فقط مراقبش باش


واسه خوب شدن این فرشته هزار بار سجده میکنم.... 

خوب نباشه آدمای اینجا به خاک میشینن.. 

ما ک هیچ آسمان هم زمین میخورد ...


تو میتونی ...تو خوبش میکنی.....


+همه انرژیای مثبتتونو بفرستین واسش ..لطفا 🙏




۹۶/۰۱/۱۸
faranak kd

نظرات  (۷)

آموزش آشپزی در هلوکوک!

holoocook.blog.ir

 

خوشحال میشیم مارو دنبال کنید!

میگم چیشد فرشته ؟
حیف این وب نیست بروز نشه 😊
دنبال شدی:)
میگم چرا وبت آپ نمیشه :|
از خدا بهبودی همه رو میخوام مخصوصا اون فرشته مذکور و خودم
پاسخ:
ایشالله....خوب میشن همه...
آپدیت تا برگشتنه یک فرشته...اخه فرشته راهش طولانیه...:)

سلام
ان شاالله امام حسین به کاسه ی گداییتون نگاهی بندازه
به امبد روزی که هیچ لباسی برای بیمارستان دوخته نشه
آمین :(
پاسخ:
سلام ..ممنون واسه دعا دوست عزیز...
آمین
:) آرزوآی خوب خوب...
پاسخ:
مرسی عزیزم..ِخوباشم آرزوست:))
به امید بهبودی ایشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی