تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ق.ظ

جز تو

قسم به تمام قاب های روی دیوار ...

در این خانه یکی بود و جز تو  کسی نبود....

نیستی و دیگران را تازه میبینم 

نیستند مثل تو آنها

ببین ازپشت قاب شیشه ای این است, 

حال ما بی تو آشفته

خوبیه چشمانت باز,کی میکند بیدار   این دل های بس خفته

خودم راهیت کردم ای مسافر

پس نباید شد دلخسته...

تو باید میرفتی تا شوی از چنگ غم رسته...

تو و قلبت 

از این خانه ک دیگر عشق  هم بر باد رفته

تو باید میرفتی اما ای کاش میگفتی..

بعد رفتنت در کنارم چیست؟ 

همنشین سفره ی هفت سین امسالم کیست؟

یکسال شد و هنوزم جزتو هیچ کس مهربون نبود 🌸سا3>

#kd


۹۶/۰۱/۱۱
faranak kd

نظرات  (۱)

مرجان فرساد :) 
در واقع عمه هم که شدیم ، برادر زاده مون ، دختر نشد که مثه گلسا بشیم :دی والا -_- 

#مرسی_که_مهربونی_عمه_گلسا :]

:دی گلسا آدرس اینجا رو داره ؟
پاسخ:
 اون خط اخرو از فینگیلمون به ارث بردم و تو هم گویا از 
مرجانشون:دی

_شما هنوز فرصت  برات باقیست چه بسا اونم بشی:| فقط فاصله رو حفظ کن ک فشار نبودت شاعرش نکنه:/

_نه بابا ادرس چیه فینگیل من ؟!...اگ به خودش میگفتم نیستو هوای خونه ابریه ک دیگ اینجا نمینوشتم:| 
+اینترنت اونا از ما بد تره!!!!!!!!! هاها..از اولین عجایبی ک مطلع شدما..هین:_)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی