تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۳۸ ق.ظ

باران تویی..

مثل صدای ریزش بارانی که مدت ها قبل شنیده بودم....

آغاز شد...

جاری شد...

و گذشت~~~

از هرچه بر او گذشت:__)

بگذریم تا به دریا برسیم....

گذشته ک گذشته بریم به فردا برسیم:)

#kd

۹۶/۰۱/۱۰
faranak kd

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی