تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ق.ظ

اون به من یا من به اون خیره شدم؟!

کنارِتن...کنارهمیم

اما کی به نفر کناریش فکر میکنه؟!....همه دنبال رویاها  و آرزوها....هر کی  تو فکرش یه راهی میره...!

ولی همه نشستن کنارهم و خیره ...به اونی ک راه میره:)

 کلافه تر میشیم..! 

نفرِکناریش سقوط میکنه..خوشحال تر میشه! 

چرا..؟!

از این که نشستن بهتر از سقوطه...از این ک از اون بدترم  هست...دوباره خیره میشه..

چشماشو میبنده ..الآن داره میدو...لبخند میزنه ..دیگ بازشون نمیکنه...

نفر کناریش خوشحالتر میشه....):)

نزاریم رویا یه خواب کشنده بشه...بیدارشیم دست همو بگیریم..

+اولین قدم..:)

#kd

۹۶/۰۱/۰۹
faranak kd

نظرات  (۱)

دستتو بده به من مثه اون وقتا که با دستای هم روزای قشنگی رو اضافه کردیم به هیستوری دوستی مون 😉💕

+ چه عاشقانه گفتم ناموسا 😂
پاسخ:
بهترین خاطره من از کلمه دوستی...فقط تویی❤
مرسی ک بودی و هستی...خوب ترین😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی