تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ق.ظ

دریغا..

_میدانستند دست ها بر نوازش نیز هست....

..و تنها..چنگ انداختند...×

میدونیم که میشه مهربون تر بود:)

#kd

۹۶/۰۱/۰۷
faranak kd

نظرات  (۱)

مهربونیت قشنگه 💋✋
پاسخ:
همش از لطف دوستانه که😍..خوبِ من😊❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی