تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

تکه ای از من,,,,

واژه های درونم:)

اینجا یک من است که فقط مینویسد و مینویسد..از من....
...گاهی خاطره..گاهی دردودل...
گاهی مثبت.. گاهی منفی..گاهی ادبی..گاهی خودمونی..
شعر..نثر.. فرقی نداره..
اینجا مهم نوشتنه:)
_بیمارِ سکوتیم و نوشتن فریادمان....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۲ ق.ظ

خوب شیم:):

هووم راستی جدیدا قلم به دستم نمیاد یا دستم به قلم نمیره!؟ ...خب در هر صورت  نه منم نه قلم نه یادداشت....حرفایی ک فقط خودم میشنوم و میزارمشون کنار....وگاهی آفتاب چپه در میاد و حالم ک کاملا  ورچپه میشه ..مجبور میشم دیگ  بنویسم!  
 بنویسم..از این که...چرا این جوری شدم؟ من چشه!؟ چرا هر وقت متناتو میخونم حالم فرق میکنه؟ چرا بغض !?
عجیب اینه ک این متنا یه درصدم غمگین نیست! وعجیب تر اینه ک موضوع متن ها, تفکر مثبته!!
ولی انگار برای من نه !.. نمیدونم چیه..ِ هرچی هست... حالمو عوض میکنه...دلتنگیام...میان...همه دورم....لحظه های خوب قدیمی!  همشون!...واسه همه دلم تنگ میشه..تک تک..لحظه ها و آدما!  ساعتم ک مقدسه! 1:11 :__) ....
اره شاید حسرت خوبیاتو میخورم!شاید همینه.,! اینقدر مثبت! که باخوندنش قبطه میخورم و از این وضع الانم متنفر میشم..... و دلم هزار بار واسه روزایی ک منم خوب بودم تنگ میشه):)
 دلم واسه خوبیای قبل تنگ میشه واسه وقتی  آدمام  نزدیکام اونایی ک تو دلمن خوب بودن و منم خوب بودم ..سختیا هم خوب بودن....ولی الان همه یه جوری دور شدیم ک نمیشناسیم همو....
و دختری ک فقط با قصه های باباش خوابش میبرد...الان شبا در اتاق قفله ک دیگ سر زده هم  کسیو نبینه! تا این حد  غریبه!  ک کل مکالمات سر میز شامش  چند کلمه احوال پرسی و تمام!:_).....و هیچ کسم براش سوال پیش نمیاد ک واقعا تو این شیش هفت سال هیچ اتفاقی نیوفتاد؟!;)) چه فانتزی فکر میکنیم! تنها خبر سلامتی بود!....ِ
خب خدارو شکر ما ها از مثبتا تفکرشم داریم:)!  
 ولی
چرا با خودمون اینجوری میکنیم!؟ 
این چشما میگه چقدر خسته ایم چه قدر سرد شدیم و مقصرشم میدونیم ک خودمون بودیم....اره همه ما...چرا نفهمیدیم ک ماها فقط همو داشتیم...همو فراموش کردیم ک بریم به سمت چیزای بهتر..ِولی فقط همو از دست دادیم:_)  
من تو چشای تک تکمون  غم دلتنگی های خاک خورده, غم پشیمونی هایی ک ازش گذشته رو دیدم...!  همو رها کردیم ..و هرکدوم شدیم تنهای دنیای خودمون!:) 
گاهی به این فکر میکنم ک..
گذشته ی تلخ!شیرینتر بود...
دلم برای همه خوبیا تنگ میشه!
کاش دوباره خوب میشد:):
#kd
۹۶/۰۱/۰۷
faranak kd

نظرات  (۲)

ساعت ویژه تو هم مـثل من رو 01:11 تنظیم شده !
چه جالب ، شاید خواننده های مشترکمونم ماهان بهرام خان باشه با این حساب :)
پاسخ:
اره جالبه کلا من به ساعتای جفت ارادت خاصی دارم😃
 وبلاگو تازه زدم خیلی از خواننده ها خبر ندارم ولی خب شاید:)
میدونی فرانک
میدونی اشتباه ما از کجا شروع شد؟ هزار بار وقتی از دست فلانی و فلانی ها کلافه بودم، بهت گفتم! گفتم که اشتباه ما از اونجایی بود که رویا ساختیم! رویایی که لازمه اش وجود یه نفر دیگه اس! همین رویا اگر از تایم محقق شدنش با فلانی بگذره ؛ دیگه گذشته و اگه جلوشو نگیریم قطره قطره خودمونو با تمام رنگی های وجودمون، ذوب میکنه میبره به قهقرای گذشته. الان دقیقا بالای منبری هستم برای اول خودم و دوم تو که عین عین منی! 

خیلی از رویا ها باید یه تنه محقق بشن! باید اونقدر قوی باشیم که هیچ کس و هیچ چیز و هیچ خاطره ی قشنگی از فلانی ها نتونه مانع تحقق رویاها بشن! 
فرفولم! ماها باید به یاد بیاریم که خودمون چقدر چقدر قوی بودیم و الانم ما هنوز همون دختر بچه های چهار ساله ی ذوق مرگ از بستنی عروسکی هستیم 😍 نه عشق جان؟ 
پاسخ:
بهار بهار بهار من اومد😍😊..
اومده ک باز رنگی کنه همجا رو...
خوبترینم...دوباره خوبیاشو بقچه کرده ک بیاد همشو پهن کنه جولو روت💗...تو ک عین منی عید منیا😉😃

اره بهاره ما رویاهای رنگی ساختیم...از اون قشنگتریناش ...
ولی اشتباه زیاد کردیم...اشتباهایی ک تو یه لحظه فک میکردیم از همه درست تره....
یا تو همون لحظه نمیخواستیم قبول کنیم ک اشتباهه.
...ولی ب این فک نکردیم این یه لحظه برای بقیه عمرمون کمه...
میدونی بحث اگه واقعی باشه  با یه روز دوروز قهرمان نمیشیم:) تو ک بهتر میدونی....
ولی بهت قول میدم زمان رو ما اثر میکنه...زمان اروم اروم تغیر میده جوری ک خودمونم نفهمیم...حالا مثبتش چه بهتر!!:__)
خب از اونجایی ک هیچ کس تنها نیس !😄هیچکسم کامل نیس
..خطا جزئی از ماست:)
 و رسیدن بعد نرسیدنه ک قشنگ میشه...به امید این ک ماهم به همه ی رنگیای قشنگمون برسیم...😊❤
مرسی خوبِ جان❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی